آژانس هواپیمایی الهه سفرآژانس هواپیمایی الهه سفر
فراموشی رمز عبور ؟

چگونگی حضور در سفارت انگلیس

برای تمامی انواع ویزای انگلیس حضور متقاضیان جهت انگشت نگاری درسفارت انگلیس یا دفاتر VFS الزامی می باشد. مدت زمانی که جهت انگشت نگاری به طول می انجامد حدوداً ۱۵ الی ۲۰ دقیقه خواهد بود. از انجایی که متقاضیان دریافت ویزا نیازمند دریافت برگه عبور از سفارت ایران جهت مراجعت به کشور هستند، باید ۳ روز کاری در آنکارا یا استانبول حضور داشته باشند تا برگه عبور برایشان صادر شود. از طرفی متقاضیان ویزای اقامتی نیازی به ماندن بیش از یک روز در انکارا یا استانبول را ندارند.

قابل ذکر است که صدور برگه عبور توسط سفارت ایران در کشور امارات امکان پذیر نیست از اینرو متقاضیانی که به این کشور مراجعه می کنند باید تا زمان اعلام نتیجه ویزا که ۱۵ روز کاری می باشد در کشور امارات باقی بمانند یا به خرید خدماتی که در راستای تسریع و یا سهولت انجام امور بررسی درخواست ویزا مبادرت ورزند. این خدمات از قرار زیر می باشند:

  • Priority Visa Service
  • Super Priority Visa Service
  •  Keep my Passport when applying

 

شرح جزییات این خدمات:

 

Priority Visa Service

با خرید این سرویس نتیجه ویزای شما در عرض ۵ روز کاری (بین ۵ تا ۸ روز) صادر خواهد شد. اگر مایل به استفاده از این خدمات هستید، می توانید آن را به صورت آنلاین به قیمت ۲۴۷ دلار و یا در مرکز درخواست ویزا به صورت نقدی و به قیمت ۹۲۰ درهم خریداری کنید.

 

Super Priority Visa Service

یک سرویس ارزش افزوده است که به متقاضیان اجازه می دهد نتیجه خود را ظرف مدت ۲۴ ساعت دریافت کنند. این خدمات در اختیار متقاضیان واجد شرایطی قرار می گیرد که در مراکز درخواست ویزای انگلستان در ابوظبی و دبی درخواست خود را ارائه می دهند. برای استفاده از این سرویس، هنگام درخواست ویزا باید یک قرار ملاقات خدمات ویزا Super Priority را رزرو کنید. این سرویس ۲۴ ساعته است اگر چه متقاضیان معمولا می توانند پاسپورت خود را از همان روز کاری از ساعت ۱۶:۰۰ دریافت کنند اما مشتریانی که پس از ساعت ۱۰ تعیین وقت ملاقات می کنند، هنوز قادر خواهند بود برای SPVS پرداخت کنند، اما قادر خواهند بود گذرنامه خود را فردای آنروز از ساعت ۱۶:۰۰ به بعد دریافت کنند. استفاده از خدمات Super Priority به هیچ وجه به معنای موافقت قطعی با درخواست ویزای شما نخواهد بود و در هر صورت تمام متقاضیان باید شرایط و الزامات قوانین مهاجرت به انگلستان را رعایت کنند. اگر مایل به استفاده از این خدمات هستید، می توانید آن را به صورت آنلاین به قیمت ۱۲۳۱ دلار و یا در مرکز درخواست ویزا به صورت نقدی و به قیمت ۴۵۹۵ درهم خریداری کنید.

 

Keep my Passport when applying

اگر مایل به استفاده از این خدمات هستید، می توانید آن را به صورت آنلاین به قیمت ۶۸ دلار و یا در مرکز درخواست ویزا به صورت نقدی و به قیمت ۲۵۵ درهم خریداری کنید.با خرید این سرویس گذرنامه در همان روز انگشت نگاری به شما باز می گردد و می توانید به ایران برگردید. نتیجه ویزای شما پس از ۱۵ روز کاری اعلام خواهد شد و سفارت به شما اطلاع خواهد داد تا به امارات بازگردید و گذر نامه خود را به سفارت تحویل دهید. پس از تحویل گذرنامه نتیجه ویزا طی ۳ روز به شما ارائه می شود. توجه داشته باشید که برای مرحله دوم به جای سفر دوباره به امارات می توانید از سرویس پیکاپ استفاده نمایید.